...ja ennen kuin kukaan ehdottaakaan Tiikerin sukukalleuspulveria, tuota Aasian poronsarvijauhetta, tarkennan, että ongelmani liittyvät kannettavaan tietokoneeseeni. Se on paskana. Se myös tarkoittaa sitä, että salakavalasti huomattavan aikasyöpöksi muodostunut youtube-pelleily on tullut tiensä päähän. Valitettavasti se kuitenkin edelleen tarkoittaa sitä, että mun on yhä vaikeampi päästä näppäilemään teille mitään.

Muutoinkin puuhaa on kyllä riittämiin jo senkin kanssa, että integroituminen paikalliseen yhteiskuntaan on saavuttanut nyt jo ns. Baby Shower -vaiheen. Tälle vaiheellehan ominaista on erinäisiin melko pieniin suljetulle piirille tarkoitettuihin juhliin kutsutuksi tuleminen. Mikä on outoa. Olen tosiaankin huomenna menossa juhlimaan mulle täysin tuntemattoman naishenkilön raskautta tämän kotiin. Joku muu vastaavassa tilanteessa voisi tietenkin olla hieman huolissaan lapsen isyyteen liittyvien kysymysten yhteydestä tähän kieltämättä poikkeukselliseen kutsuun...

Toivottavasti valtavan pitkät päivittelyvälit (vaikka mielestäni olen keskittynyt päivittelyn sijasta pikemminkin kivojen juttujen kertomiseen) eivät ole karkoittaneet epäilemättä alunpitäen valtavaa lukijakuntaani. Pähkinän kuoressa haluan vain sanoa, että pirun nastaa on ollut, mutta toisaalta olen alkanut jo kovasti odottaa ensinnäkin sitä, että Anna tulee tänne (toivottasti herra Salmiakki seurassaan) ja toisekseen sitä että pääsisin kotimaisemiin ja kavereita tapaapaan (kuka ties herra Salmiakkikossu seuranamme).

Näkemiin ja Kuulemiin!

-Lasse